Ghid Sura Arme

No replies
z0op
imaginea utilizatorului z0op
Offline
Joined: 05/11/2011

Sura arme este un character pvm. Si in acest topic voi incerca sa lamuresc cati mai multi playeri. De exemplu, ordinea masterelor : primul master este tais vrajit (deoarece mareste considerabil atacul), armura vrajita al doilea master (da o aparare destul de buna, cam jumatate cat are un mental..sau poate chiar mai putin, depinde), iar ca al 3-lea master multi spun ca ar prefera Vartejul Dragonului si nu Teama.
Sura arme dupa lvl 35 cand isi ia armatul, creste numai de pe cal, si nu vad rostul Vartejului, deoarece cand te dai jos de pe cal vei primi un damage urias pentru ca nu vei avea dexteritatea de pe cal, sau .. multi spun ca nu vei avea ce face in pvp ( “daca vine un razboinic si te ataca?” ). Ei bine, sura arme, oricum este un character care nu are ce sa faca in pvp, deci e mai buna teama, pentru ca ai rezistenta si nu te poate omora razboinicul.
Teama nu prea ajuta la inceput, dar dupa ce faci master, e foarte folositoare. Deoarece scade atacul inamicului (o putem lua ca si o valoare a eschivei in plus) si sansa la miss, care in general am vazut ca e eficienta la arcasi. De exemplu in v2, militaru iti va da aproximativ 30% valoarea eschivei, teama la M+ aproximativ 20% si cu un buff 20-30%, vei avea aproape 70-80% valoarea eschivei, deci un lucru foarte bun. Plus ca vei fura si multa viata cu Tais Vrajit. In concluzie, un sura arme ajunge sa fie destul de bun in pvm cand are aceste 3 mastere.
Al 4-lea master, bineinteles ca este Vartejul Dragonului, pentru ca atinge toti monstrii din jurul sau, iar ca al 5-lea master vom alege Lovitura Degetului.
Am vazut multi ca isi pun un punct la Risipirea Magiei ( pentru a avea ce face in pvp ). Da este adevarat ca poate fi folositor, dar mie mi se pare un punct pierdut, deoarece are o sansa destul de mica la un singur punct (2-3%), deci trebuie sa ai ceva noroc ca sa ii anulezi magiile. Aici e alegerea voastra daca vreti sau nu sa puneti un punct la Risipirea Magiei.

TAIS VRAJIT – ARMURA VRAJITA – TEAMA – VARTEJUL DRAGONULUI - LOVITURA DEGETULUI

Status:

Statusul oricarui sura trebuie sa fie 2INT-1VIT. Am auzit cativa playeri ca dupa ce isi fac full INT incep sa puna puncte la dexteritate. Aici este alegerea dumneavoastra, (45VIT = ~45 aparare + 1800HP / 45DEX = ~45 atac + ~15 valoarea eschivei). Aceasta valoare a eschivei nu se va mai adauga daca sunteti pe cal si aveti deja max DEX, doar cand atacati de jos.
Daca aveti iteme cu multa viata, si aparare buna, puteti merge pe ideea cu dexteritatea. Dexteritatea va fi foarte folositoare cand bateti Reaperul (dar si alti sefi), deoarece nu o sa primiti un damage care sa va omoare din prima cand sunteti transformat. Am citit intr-un topic cum ca este suficient sa puneti doar 64 DEX (25% valoarea eschivei) iar restul punctelor pe VIT marind HP, da.. pare a fi o idee buna.

Echipament si pietre:

La sura arme conteaza foarte mult si arma (cu cat dati mai mult damage, cu atat absorbiti mai mult HP). Un fms+9 cu paguba medie mare, de preferat peste 30%, poate fi folosit chiar si dupa lvl 65. Cu o armura de lvl 18+9 puteti face o treaba buna pana la lvl 42 unde va puteti lua o mistica+8+9. Pentru cei care nu au bani/noroc la fierar, si au rabdare, pot sa-si faca o armura de 48+6.
Cerceii, o mare dilema. Abanosi(VIT) sau Aur alb(INT)? Puteti face un truc, si anume sa puneti cerceii cu INT, activati magiile, apoi puneti abanosii. Abanosii daca nu sunt +7+8+9 eu zic ca nu prea merita sa va chinuiti.

Pietrele.. pentru lvl mai mici recomand protectiei si grabei/eschivei. Pe armura de lvl 61 (asta daca vreti sa o faceti special pentru dt run) recomand eschivei, pitularii si protectiei. De ce eschivei si pitularii ? Pai mareste sansa la miss + ca aveti si teama. In general, in turnul demonilor, cel mai mare damage il dau arcasii, si sunt ultimii pe care ii omorati, si cel mai greu, deoarece se tot plimba si stau in cerc, nu vin pe tine ca ceilalti monstri, deci e foarte bine daca rateaza multe lovituri. Pe arma recomand doar monstri si critica.

Bonusurile cele mai importante la sura arme sunt +INT, Critica, Sansa de a bloca atacul, Sansa la otravire (e folositoare pentru sefi sau giganti), Viteza farmecului.

Well, cam asta e tot. Si apropos, nu va faceti griji daca nu cresteti foarte bine cu sura arme la inceput, deobicei adevarata valoare a acestui character se arata la lvl mare. Un mental creste mai bine decat un sura arme la inceput, dar dupa asta va plange cand o sa luati o camera intreaga de V1,V2 =]. Plus ca sura arme este in avantaj cu pretul ieftin al cartilor de competenta, cand vei avea G un razboinic va avea abia M5 (depinde si de bugetul fiecarui player) dar in general cam asa e. Si nu numai cartile sunt ieftine ^_^